Az online konferencia időpontja 2024 március 3-4, vasárnap, hétfő

A csatlakozáshoz kattintson a következő linkre: https://meet.google.com/peu-wauc-iwv

 

Az oktatáskutatók tudják, hogy a legtöbb konferencia valamiféle „projekthez” kapcsolódik, különféle kutatások zárójelentései, különféle folyóiratok tematikus számainak megjelenése nyújtanak arra alkalmat.

A tudomány egyik legfontosabb tulajdonsága azonban, hogy nemcsak projektekből áll, hanem teljesen magányosan elhatározott és megvalósított kutatásokból, tanulmányokból, gondolatmenetekből is, illetve olyan művekből, melyek korábbi projektek során elkezdett, de a projekttől már minden tekintetben elszakadó eredményeknek tekinthetők. Az is előfordul, hogy tematikus konferenciákba illő vagy tervezett előadás valamely oknál fogva elmarad, s megvitatatlan marad egy olyan gondolatmenet, melynek természetes sorsa az lenne, hogy megvitattassék.

AZ MSZT oktatásszociológiai szakosztálya 2024 március 3-4-i konferenciájára szabadon választott témában húsz perces előadásokat kért, melyekhez húsz perces vitaidők tartoznak.

Nagy Péter Tibor
egyetemi tanár
MSZT OSZ elnöke

 

Program

Március 3

14 .00    Nagy Péter Tibor : Megnyitó
14.10     Bessenyei István:  A mesterséges intelligencia és az önszervező tanulás
14.30     vita
14:50    Csizmazia Katalin. Értékek és életutak
15.10    vita
15.40    Forray R Katalin :  Cigány és/vagy roma
16.00    vita
16.20    Imre Anna:  Tanórán kívüli tanulás 2013-2022
16.40    vita
17.10    Kéri Anita: Büszke vagy az egyetemedre? Hogyan mutatod ki? Márkaközösséghez való tartozás, avagy az egyetemek legnagyobb vonzereje?
17.30    vita
17.50    Vályogos Krisztina  Befolyásolja-e az oktatók szakmai elégedettséget a szakképzési intézményük presztízsrangsorban elfoglalt helye?
18.10     vita

március 4

14.10   Géring Zsuzsanna; Frányó Zsófia; Szendrei-Pál Eszter; Tamássy Réka:  Küldetés-variációk a hazai felsőoktatásban – időben és/vagy klaszterek között összehasonlítva
14.30   vita
14.50   Rébay Magdolna:   Református vallásoktatás a Horthy-korszakban
15.10   vita
15.40   Kozma Tamás:  a társadalmi tervezéstől a társadalmi innovációig
16.00   vita
16.20   Ónodi Annamária: Motiváció és teljesítményértékelés kapcsolata az egyetemi oktatásban
16 .40. vita
17.10   Polónyi István: A hazai oktatás helyzete
17.30   vita
17.50  Győri János:  Fundamentális érvek az árnyékoktatás jelenségére vonatkozó kutatások szükségességére vonatkozóan az oktatás- és az oktatásszociológiai kutatásban
18.10  vita
18.30  Csaba László: Kritikai gondolatok a tudományos teljesítmény méréséről

 

Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.
Share This