2019 November

06nov(nov 6)10:0030(nov 30)18:00Wesley tudományos körkép – 1VIII. Dankó u 11.Esemény típus:szakmai műhely

Több

Esemény részletei

Wesley tudományos körkép – 2019
2019 11 06 és 2019.11.30
VIII Dankó u 11 Kline terem

A hangsúlyozottan multidiszciplináris konferencia célja, hogy a WJLF hez kötődő hallgatók, oktatók, kutatók bepillantást szerezzenek egymás gondolatvilágába. A konferencián 20 perces előadások vannak, melyeket 20 perces viták követnek

                 
        Program        
                Első nap
11.06 9 . 30         Megnyitó
11.06 9 . 35 Kattein-Pornói Rita / PhD / Az országos magyar falusi tehetségmentés története
11.06 10 . 15 Kun István / PhD / (Nem) tudjuk, mit (nem) tudunk
11.06 10 . 55 szünet /   /  
11.06 11 . 15 Gedő Éva / PhD / Módszertani individualizmus versus kollektivista elgondolások. Megjegyzések Chantal Mouffe politikaelméletéhez
11.06 11 . 55 Forrai Judit / DSc / Pető András konduktív pedagógiájának gyökerei
11.06 12 . 35 ebédszünet /   /  
11.06 13 . 20 Plank Zsuzsanna / PhD / Korunk néhány településföldtani veszélyhelyzete
11.06 14 . 00 Géczi Róbert / PhD / A vasútépítések környezeti, gazdasági és politikai feltételei a történelmi Szatmár megyében
11.06 14 . 40 szünet /   /  
11.06 15 . 00 B.Kádár Zsuzsanna / PhD / Tour builder, mentőházak a vészkorszakban
11.06 15 . 40 Nótár Ilona / Ma / AZ “elmenés” rítusai és azok jelentése a roma közösségekben
                 
    Második nap
11.30 10 . 00 Nagy Péter Tibor / DSc / Foglalkozás és iskolázottság
11.30 10 . 40 Bakos Bettina / PhD h. / Megfigyelések két madárfaj viselkedéséről Budapesten
11.30 11 . 20 szünet /   /  
11.30 11 . 40 Midling Andrea / PhD / “Beszédnyomok” – Felnőttkori kötődés vizsgálata c. kutatás további tervei
11.30 12 . 20 Rezsabek Nándor / Bsc / A Meteroritkráter Expedíció környezeti szemléletű helyszíni vizsgálatai a németországi Ries és Steinheim krátereknél
11.30 13 . 00 ebédszünet /   /  
11.30 14 . 40 Biró Zsuzsanna Hanna / PhD / Magán nyelvtanárok a közoktatás árnyékában
11.30 14 . 00 Kertai-Szabó Ildikó / PhD / Bálám szamara és az afroamerikai nők öntudatra ébredése
11.30 15 . 20 szünet / /
11.30 15 . 40 Schweickhardt Gotthilf / PhD / Európai Unió Környezetvédelme
11.30 16 . 20 Tóth Tamás / PhD / Posztmarxizmus, ideológiakritika, és punk-pedagógia a fejlett marginalitás korában
Topics in English
B. Kádár Zsuzsanna / PhD / tour builder, rescue houses in Holocaust
Bakos Bettina / PhD h. / Observations of the behaviour of two bird species in Budapest
Biró Zsuzsanna Hanna / PhD / Private Language Teachers in the Shadow of Public Education
Forrai Judit / DSc / The roots of András Pető’s conductive pedagogy
Géczi Róbert / PhD / Environmental, economic and political conditions of railroad construction in the historic Szatmár county
Gedő Éva / PhD / Methodological individualism versus collecitivist concepts. Comments on the political thought of Chantal Mouffe.
Kattein-Pornói Rita / PhD / The History of the National Hungarian Village Talent Save Program
Kertai-Szabó Ildikó / PhD / Baalam’s donkey and the awakening of African American women
Kun István / PhD / We (don’t) know what we (don’t) know
Midling Andrea / PhD / ‘Linguistic Traces . . .’: Studying the Attachment of Spiritual Leaders in Different Religious Communities
Nagy Péter Tibor / DSc / Job and education
Nótár Ilona / Ma / “Leave”of rites in the Roma groups
Plank Zsuzsanna / PhD / Some recent urban geological hazards
Rezsabek Nándor / Bsc / In situ environmental surveys of the Meterorite Crater Expedition at the Ries and Steinheim Craters in Germany
Schweickhardt Gotthilf / PhD / EU Environment
Tóth Tamás / PhD / Post-Marxism, Ideology Criticism, and Punk-Pedagogy in the Age of Advanced Marginality

Idő

6 (Szerda) 10:00 - 30 (Szombat) 18:00

Elhelyezkedés

1086. Bp. Dankó utca 11. WJLF Kline terem

VIII. Dankó u 11.

1086. Bp. Dankó utca 11. WJLF Kline teremVIII. Dankó u 11.

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.